خانه >> اخبار >> برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه ۱۴۰۱
برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس(سالی مالی ۱۴۰۱)
روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشتماه ۱۴۰۲مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس(سهامی خاص) برای سال مالی ۱۴۰۱ با حضور کلیه سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و نماینده حسابرس و بازرس قانونی در محل سالن جلسات ساختمان هزاره سوم بانک پاسارگاد راس ساعت ۱۶ برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، آقای محمدعلی گوگانی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت، گزارشی اجمالی از دستاوردها، فعالیتها و عملکرد شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس در سال مالی منتهی ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ ارائه نمود. بر اساس این گزارش، شرکت آدونیس دستاوردهای قابل ملاحظهای در حوزه سختافزاری و راهکارهای نرمافزاری در سال ۱۴۰۱ داشته است که برای حاضرین جلسه، تشریح شد. همچنین با توجه به گستردگی دفاتر پیشتیبانی (۵۶دفتر) و مراکز تعمیراتی(۲۰مرکز)، آدونیس در بخش تجهیزات فروش و پشتیبانی، تجهیزات فعال،
عملیات نصب، تعمیر و نگهداری( شامل 121312 خدمات و 14000 دستگاه) و تعمیرات و کنترل کیفیت، روندی صعودی را در سال ۱۴۰۱ پیموده است. از مهمترین دستاوردهای سال گذشته شرکت آدونیس در حوزه سختافزار میتوان به تولید دستگاههای خودپرداز، خودگردان و کیوسکهای بانکی تحت لیسانس شرکتهای اصلی تولیدکننده، ارایه راهکار سختافزاری ارتقای دستگاههای خودگردان(CRS) به نسل جدید، افتتاح کارخانه در منطقه صنعتی پیام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، بومیسازی EPP Sunson برای مشتریان، طراحی و نمونهسازی دستگاه خودپرداز ATS6000 جهت تامین نیاز بازار اشاره کرد.
در بخش راهکارهای نرمافزاری در سال ۱۴۰۱، اقدامات توسعهای ذیل تبیین شد:
– ارایه نسخه جدید سیستم جامع مانیتورینگ و مدیریت پایانههای بانکی
– استقرار سیستم جامع مانیتورینگ و مدیریت پایانههای بانکی در شبکه دســتگاههای خودپرداز بانکهای سپه، پاسارگاد، رفاه، توسعه تعاون و موسسه اعتباری نور
– پروژه ارتقای RAM در 2500 دستگاه خودپرداز بانک ملت
– کسب مجوز دانشبنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرمافزارهای رایانهای
– توسعه و بازنویسی نسخه جدید نرمافزار مدیریت عملیات شبکه پشتیبانی خودپردازها و سایر دستگاههای بانکی(سیستم تفتان)
– راهاندازی کیوسکهای بانک ملت، رفاه و خودپردازهای بانک توسعه تعاون با ویندوز ۱۰
– ارایه راهکار مهاجرت به ویندوز ۱۰ در خودپردازهای بانک ملت و بانک سامان
همچنین خرید ساختمان مرکزی، گسترش مراکز تعمیراتی به ۲۰ مرکز و مهاجرت، استقرار و بهرهبرداری از سامانه جدید انبار از مهمترین اقدامات زیرساختی شرکت در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.
در ادامه این جلسه، مدیرعامل شرکت، برنامهها و استراتژیهای شرکت آدونیس را در سال ۱۴۰۲ تشریح کرد.
همچنین طی این جلسه، اعضای هیئت مدیره شرکت آدونیس انتخاب شدند و گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل قرائت گردید و همچنین صورتهای مالی شرکت برای عملکرد سال منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ به تصویب رسید.