نگهداری و تعمیرات
خدمت اصلی شرکت آدونیس، پشتیبانی، نگهداری و بهروزآوری سختافزاری و نرمافزاری انواع پایانههای بانکی است که با بهرهمندی از کارشناسان مجرب مستقر در ۵۶ دفتر عملیاتی در سراسر کشور، به صورت ۷ در ۲۴ صورت میپذیرد. علاوه بر پشتیبانی، آموزش مسئول (کاربر) دستگاه در شعب بانکها و موسسات مالی نیز در دستور کار کارشناسان آدونیس قرار دارد. قطعات تشکیلدهنده دستگاهها بایستی همواره در حدّکافی و متناسب با تعداد دستگاههای تحت پشتیبانی در انبار قطعات وجود داشته باشد. پس از بررسی و عیبیابی دستگاه در محل، قطعات معیوب به نزدیکترین مرکز تعمیراتی در سراسر کشور، ارسال و پس از تعمیر و کنترل کیفیت، در کمترین زمان به چرخه عملیاتی بازگردانده میشوند. این فرایند از طریق ۱۶ مرکز تعمیراتی با محوریت مرکز تهران انجام میشود.