آموزش
هر یک از کارکنان در بدو ورود به شرکت آموزشهای لازم را دریافت مینماید تا علاوه بر دانش آکادمیک، به دانش مرتبط با حوزه کاری خود نیز مجهّز شود. در انجام این مهمّ، شرکت علاوه بر استفاده از مدرّسین داخلی، نسبت به دعوت از مدرّسین خارج از شرکت (مدرّسین ایرانی و خارجی) و بهره گیری ازدانش و تجربه آنان اقدام مینماید. دورههای آموزشی، بسته به مورد، میتواند در داخل یا خارج از کشور برگزار گردد.
آموزش کارشناسان مشتری در ردههای گوناگون همچون، آموزشهای اپراتوری، سوپروایزری، عملیاتی و... نیز توسط شرکت ارائه میشود.