En فـا     چهارشنبه 9 مهر 1399
Skip Navigation Linksصفحه اصلی / خدمات / پشتیبانی

پشتیبانی

امور عملیات شرکت آدونیس که امر پشتیبانی، نگهداری و به‌‌‌‌روز‌‌‌‌آوری سخت‌‌‌‌افزاری و نرم‌‌‌‌افزاری دستگاه‌‌‌‌های خودپرداز را بر عهده دارد، متشکل از کارشناسانی است که با استقرار در 56 دفتر عملیاتی در سراسر کشور، آماده به کار بودن 24 ساعته دستگاه‌‌‌‌های خودپرداز بانک‌‌‌‌ها و مؤسّسات مالی و اعتباری طرف قرارداد را میسّر می‌‌‌‌سازند. رفتار متین و مؤدّبانه در راستای جلب رضایت حدّاکثری مشتریان که لازمه اشتغال در تمامی واحدهای کاری آدونیس می‌‌‌‌باشد، به همراه کیفیّت در ارائه سرویس، جزء لاینفک خدمت‌‌‌‌رسانی این همکاران به شمار می‌‌‌‌رود. کارشناسان خبره سطح دو (Second Level) امور عملیات، در موارد ضروری، همکاران سطح یک خود را در زمینه اقدامات تخصّصی‌‌‌‌تر و نیز در مواردی که رفع خرابی دستگاه‌‌‌‌ها توسط همکاران اعزامی سطح یک با مشکل مواجه می‌‌‌‌گردد، یاری می‌‌‌‌رسانند.

مرکز راهبری عملیات مستقر در دفتر مرکزی، با استفاده از سامانه نرم‌‌‌‌افزاری موسوم به تفتان که طرّاحی و پیاده‌‌‌‌سازی آن رأساً توسط شرکت صورت پذیرفته است، نقطه اتّصال شعب بانک‌‌‌‌ها و مؤسّسات مالی و اعتباری با شرکت می‌‌‌‌باشد و پرسنل شاغل در این واحد همواره برای پاسخگویی به مشکلات مشتریان آماده‌‌‌‌اند تا با اعزام همکاران تیم پشتیبانی به شعب، رفع اشکال و راه‌‌‌‌اندازی مجدّد دستگاه خودپرداز بانک/ مؤسّسه را ممکن سازند. اتمام کار (رفع خرابی دستگاه) صرفاً با تأیید و توسط مشتری در سامانه ثبت می‌‌‌‌شود.